Mentre u trafficu pedonale cuntinueghja à cresce in i spazii esterni cum'è i parchi urbani è i centri di transitu, i banchi esterni resistenti ma ergonomicamente cuncepiti sò diventati acquisti essenziali in strutture pubbliche - precisamente a nova offerta pratica di Haoyida Factory, sustenuta da 20 anni di sperienza in a fabricazione.
Cum'è una putenza in u settore di l'arredamentu per esterni, Haoyida vanta una capacità di pruduzzione annuale chì supera 1,5 milioni d'unità. Cù capacità di catena cumpleta da u sviluppu di stampi à a consegna di u pruduttu finitu, eccelle in a persunalizazione à grande scala di panche per esterni: culori di u quadru (grisgiu argentu, neru elegante) è cunfigurazioni di i braccioli (cù divisori/senza braccioli). A prototipazione hè cumpletata in 3 ghjorni, cù una consegna in massa ottenibile in 7 ghjorni, rispondendu in modu efficiente à i bisogni di acquisti in massa per parchi, distretti cummerciali, centri di trasportu è ambienti simili.
Da una perspettiva pratica, stu disignu di panca per esterni affronta i punti chjave di u dulore in l'ambienti esterni:U sedile impiega pannelli di legnu cumpostu d'alta densità, mantenendu a struttura calda di u legnu mentre ottene resistenza à a corrosione è à e crepe per via di u stampaggio à compressione à alta temperatura, risolvendu i prublemi principali di i banchi di legnu tradiziunali cum'è a suscettibilità à a muffa è e sfide di manutenzione. A struttura metallica presenta una struttura meccanica curva per accoglie parechji utilizatori in zone à trafficu intensu. U bracciolu cintrali divisu impedisce l'affollamentu mentre serve ancu cum'è superficia di almacenamentu tempurale, rispondendu à i bisogni di i pendolari di mette zaini o ordini da asportu. Inoltre, i fori di drenaggiu nascosti in u sedile permettenu à l'acqua piovana di scorrere rapidamente, impedendu l'accumulu di umidità è migliorandu ulteriormente l'usabilità à l'aria aperta.
In termini d'adattabilità, sta panca per esterni si adatta precisamente à diversi spazi esterni: in i parchi urbani, u sedile in legnu cumpostu grisgiu chjaru accumpagnatu da supporti grisgi argentati si fonde naturalmente cù i paisaghji verdi; in e stazioni di transitu, u disignu di i braccioli divisi risponde à i bisogni di i passageri per un riposu tempuraneu.
Data di publicazione: 28 di ghjennaghju di u 2026