• pagina_banner

Panca esterna in acciaio è legnu di a fabbrica Haoyida: a nova scelta per l'acquistu in massa

Mentre i parchi urbani è i distretti cummerciali facenu a transizione di i spazii esterni da "funziunali" à "esperienziali", i banchi esterni durevuli ma esteticamente piacevuli sò diventati una opzione di approvvigionamentu fundamentale per e strutture publiche - precisamente u novu pruduttu ibridu acciaio-legnu lanciatu da Haoyida Factory, cù 20 anni di sperienza in a fabricazione.

Cum'è una putenza in u settore di l'arredamentu per esterni, Haoyida vanta una capacità di pruduzzione annuale chì supera e 150.000 unità. Cù un sistema à catena cumpleta da u sviluppu di u stampo à a consegna di u pruduttu finitu, eccelle in a persunalizazione à grande scala di panche per esterni: supportendu aghjustamenti persunalizati à i materiali di i sedili (legnu cumpostu, legnu massicciu), mudelli di struttura (ritagli di paisaghju, linee geometriche), cumminazzioni di culori (bordeaux + neru opaco, marrone chjaru + grisgiu argentu, ecc.). A prototipazione hè cumpletata in 3 ghjorni, cù una consegna in massa in 7 ghjorni, rispondendu in modu efficiente à i bisogni di acquisti in massa per parchi, distretti cummerciali, campeggi è ambienti simili. Haoyida hè un fornitore principale in a categuria di mobili per esterni per piattaforme di e-commerce indipendenti transfrontaliere.

Da un puntu di vista tecnicu, stu disignu di panca per esterni incorpora una doppia logica pratica: u sedile impiega una struttura di pannelli di legnu cumpostu chì mantene a struttura calda di u legnu massicciu mentre ottene resistenza à a corrosione è à e crepe per via di l'estrusione à alta densità. Resta stabile sottu variazioni estreme di temperatura da -20 ° C à 60 ° C, affrontendu i punti debuli di e panche tradiziunali di legnu cum'è a suscettibilità à a muffa è a manutenzione difficiule. A struttura metallica impiega un disignu esteticu traforatu. I ritagli à motivi di muntagna è acqua ùn solu ammorbidiscenu l'aspettu rigidu di a struttura, ma permettenu ancu à l'acqua di pioggia è à e foglie cadute di scivulà naturalmente, impedendu l'accumulazione di acqua è polvere. Simultaneamente, a struttura meccanica triangulare di u quadru pò supportà finu à 200 kg, rispondendu à e esigenze di seduta di e zone à forte trafficu. Stu disignu "sinergia acciaio-legnu" dà à a panca per esterni sia a durabilità di u metallu sia u calore di u legnu, facendula una "ancora estetica invisibile" per i spazii esterni.

In termini di versatilità, sta panca per esterni si adatta precisamente à diversi ambienti: in i parchi urbani, u so sedile bordeaux assuciatu à eleganti supporti neri si fonde perfettamente cù u verde; in i quartieri cummerciali, i mudelli perforati minimalisti cumplementanu l'estetica muderna di a vendita al dettaglio; in i campeggi, a custruzzione ligera in acciaio è legnu facilita u trasportu è u montaggio. I dati di e piattaforme indipendenti rivelanu un aumentu di u 62% annantu à l'annu precedente di e ricerche di "panche estetiche per esterni per spazii publichi", sottolineendu a crescente dumanda di sedili per esterni chì equilibranu l'attrattiva visuale cù a funzionalità.

Sfruttendu e so capacità di pruduzzione à grande scala, Haoyida offre cumminazzioni persunalizabili di culori, mudelli è dimensioni, ciò chì ne face una scelta principale per l'appalti di strutture publiche in Europa è in America. Da i pavimenti di e fabbriche à l'anguli di e cità, sta panca esterna in acciaio-legnu ridefine i standard di appalti per i posti à sedere esterni attraversu "design funzionale + persunalizazione di massa", furnendu suluzioni persunalizate per spazi esterni mundiali.


Data di publicazione: 28 di ghjennaghju di u 2026